Bloggen

För si så där ett halvår sedan blev jag så himla sugen på att blogga.
Alla gör ju det.
Men jag hade ingen aning om vad jag skulle blogga om. Kanske bara blogga om vad som helst?
Kollade runt på lite bloggar för att se vad andra bloggar om.
Någon förknippade sig med brain. Ja, tänkte jag, det vore ju trevligt att verka smart.
Men gud vilken press. Då ska allt jag skriver vara intelligent, tänkvärt och insiktsfullt. Det kommer det ju inte att vara...
Någon anspelade på sin ålder. Jo, det är ju alltid ett hett ämne. Men då kanske bara människor i samma ålder vill läsa, det vore ju tråkigt. Om nu någon skulle vilja läsa min blogg så är jag ju glad för det oavsett hur gammal människan är.
Så, det blev inget bloggande för mig.
Förrän nu.
Vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0