Ekologiskt

Ja, som ni märker så är det mycket sy och design... Och Recycling.

Det känns rätt. Ekologiskt.

Att ge nytt liv till gamla kläder.
Att köpa ett unikt plagg för att det har ett fantastiskt tyg och ge det en möjlighet att bli ett nytt unikt plagg.
Jag bevarar det som går och förädlar resten.

Det blir ett nygammalt unikt ekologiskt plagg som i de flesta fall också blir till stöd för hjälporganisationer.

Det ska mycket till för att någon ska ha köpt exakt samma Secondhandplagg och sedan sytt om det på exakt samma sätt som jag har gjort. Omöjligt skulle jag säga.
Jag köper även tyger Secondhand och syr helt egna modeller.

Är du en av dom som går omkring i Secondhandaffärer och ser så mycket vackra kläder och tyger? Men inser att de inte kommer att passa dig? Testat tusentals, men inget verkar passa så som du tänkt det…

Eller är det så att du inte ser träden för skogen? Så behöver det inte vara!
Jag är proffs på att leta bland Secondhandkläder och hitta det som kan bli något riktigt fint och unikt till just dig!

Jag kommer fortsätta lägga ut bilder på kläder jag har sytt om. I de fall jag har tänkt till före jag klippt till :-)lägger jag ut både Före- och Efterbilder.

Jag tar emot uppdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0